Unrecorded.

Merkstrategie

Unrecorded is een Amsterdams modemerk.
Ze verkopen tijdloze, duurzame en eerlijk geproduceerde basics. 
Ik hielp de oprichters bij de start van Unrecorded scherp te
krijgen wie ze zijn, waar ze in geloven en vooral op welk deel
van hun identiteit ze gaan focussen. 

Unrecorded.

Merkstrategie

Unrecorded is een Amsterdams modemerk.
Ze verkopen tijdloze, duurzame en eerlijk geproduceerde basics.  Ik hielp de oprichters bij de start van Unrecorded scherp te krijgen wie ze zijn, waar ze in geloven en vooral op welk deel van hun identiteit ze gaan focussen. 

Unrecorded.

Merkstrategie

Unrecorded is een Amsterdams modemerk. Ze verkopen tijdloze, duurzame en eerlijk geproduceerde basics. Ik hielp de oprichters bij de start scherp te krijgen wie ze zijn, waar ze in geloven en vooral op welk deel van hun profiel ze gaan focussen. 

50805194_2081765648787519_2183988748302155776_o
57118237_2126856724278411_961439179512741888_o
unrecorded
4e0f6f4436bcee2ec251df90224d21b1_original

© Unrecorded.

© Unrecorded.

merkstrategie | merkconcept

merkstrategie | merkconcept | tone of voice | copy

merkstrategie | merkconcept

communicatieadvies | (UX) copy

merk- en communicatieadvies | copy

merkstrategie

merkconcept | tone of voice | communicatie

merkstrategie | tone of voice | copy

copy | content creatie | communicatie

tone of voice | copy

merkstrategie | tone of voice | copy

merkconcept | tone of voice | campagneconcept | communicatie

JVDH-beeldmerk