Ik geef woorden aan jouw wereld
Ik geef woorden aan jouw wereld
Ik geef woorden aan jouw wereld
Ik geef woorden aan jouw wereld
Ik geef woorden aan jouw wereld
Merkstrategie
In een aantal sessies help ik merken helder te krijgen wie ze zijn én hoe zich het beste kunnen positioneren. Ik vind het belangrijk om eerst naar binnen te kijken, om vervolgens na analyse het merk op een eigen manier te positioneren in de wereld.
merkarchitectuur | identiteit | positionering
Merkconcept
Als de identiteit en positionering van het merk duidelijk zijn, maak ik een creatieve vertaling in de vorm van een merkconcept. Dat is een conceptgedachte die richting geeft bij alles wat het merk doet en voor veel nieuwe ideeën en initiatieven zorgt.
merkverhaal | pay-off | inspiratie
Merkstrategie
In een aantal sessies help ik merken helder te krijgen wie ze zijn én hoe zich het beste kunnen positioneren.
Ik vind het belangrijk om eerst naar binnen te kijken, om vervolgens na analyse het merk op een eigen manier te positioneren in de wereld.
merkarchitectuur | identiteit | positionering
Merkconcept
Als de identiteit en positionering van het merk duidelijk zijn, maak ik een creatieve vertaling in de vorm van een merkconcept. Dat is een conceptgedachte die richting geeft bij alles wat het merk doet en voor veel nieuwe ideeën en initiatieven zorgt.
merkverhaal | pay-off | inspiratie
Merkstrategie
In een aantal sessies help ik merken helder te krijgen wie ze zijn en hoe zich het beste kunnen positioneren. Ik vind het belangrijk om eerst naar binnen te kijken, om vervolgens na analyse het merk op een eigen manier te positioneren in de wereld.
merkarchitectuur | identiteit | positionering
Merkconcept
Als de identiteit en positionering van het merk duidelijk zijn, maak ik een creatieve vertaling in de vorm van een merkconcept. Dat is een conceptgedachte die richting geeft bij alles wat het merk doet en voor veel nieuwe ideeën en initiatieven zorgt.
merkverhaal | pay-off | inspiratie
Merkstrategie
In een aantal sessies help ik merken helder te krijgen wie ze zijn en hoe zich het beste kunnen positioneren. Ik vind het belangrijk om eerst naar binnen te kijken, om vervolgens na analyse het merk op een eigen manier te positioneren in de wereld.
merkarchitectuur | identiteit | positionering
Merkconcept
Als de identiteit en positionering van het merk duidelijk zijn, maak ik een creatieve vertaling in de vorm van een merkconcept. Dat is een conceptgedachte die richting geeft bij alles wat het merk doet en voor veel nieuwe ideeën en initiatieven zorgt.
merkverhaal | pay-off | inspiratie
Merkstrategie
In een aantal sessies help ik merken helder te krijgen wie ze zijn en hoe zich het beste kunnen positioneren. Ik vind het belangrijk om eerst naar binnen te kijken, om vervolgens na analyse het merk op een eigen manier te positioneren in de wereld.
merkarchitectuur | identiteit | positionering
Merkconcept
Als de identiteit en positionering van het merk duidelijk zijn, maak ik een creatieve vertaling in de vorm van een merkconcept. Dat is een conceptgedachte die richting geeft bij alles wat het merk doet en voor veel nieuwe ideeën en initiatieven zorgt.
merkverhaal | pay-off | inspiratie
Tone of voice
Op basis van de identiteit van het merk creëer ik een tone of voice: een gids die de manier van praten, de verbale identiteit, beschrijft. Hierin staan richtlijnen voor iedereen die gaat communiceren namens het merk.
Copy
Ik schrijf websiteteksten en ook UX copy; microcopy die de ervaring op websites en apps gebruiksvriendelijk maakt.
Tone of voice
Op basis van de identiteit van het merk creëer ik een tone of voice: een gids die de manier van praten, de verbale identiteit, beschrijft. Hierin staan richtlijnen voor iedereen die gaat communiceren namens het merk.
Copy
Ik schrijf websiteteksten en ook UX copy; microcopy die de ervaring op websites en apps gebruiksvriendelijk maakt.
Tone of voice
Op basis van de identiteit van het merk creëer ik een tone of voice: een gids die de manier van praten, de verbale identiteit, beschrijft.
Hierin staan richtlijnen voor iedereen die gaat communiceren namens het merk.
Copy
Ik schrijf websiteteksten en ook UX copy; microcopy die de ervaring op websites en apps gebruiksvriendelijk maakt.
Tone of voice
Op basis van de identiteit van het merk creëer ik een tone of voice: een gids die de manier van praten, de verbale identiteit, beschrijft.
Hierin staan richtlijnen voor iedereen die gaat communiceren namens het merk.
Copy
Ik schrijf websiteteksten en ook UX copy; microcopy die de ervaring op websites en apps gebruiksvriendelijk maakt.
Tone of voice
Op basis van de identiteit van het merk creëer ik een tone of voice: een gids die de manier van praten, de verbale identiteit, beschrijft.
Hierin staan richtlijnen voor iedereen die gaat communiceren namens het merk.
Copy
Ik schrijf websiteteksten en ook UX copy; microcopy die de ervaring op websites en apps gebruiksvriendelijk maakt.
for meaningful brands