Copper8

Merkstrategie | tone of voice | webcopy

Copper8 realiseert de circulaire economie door nieuwe samenwerkingen mogelijk te maken. 
Ik hielp Copper8 helder te krijgen wie ze zijn en hoe zichzelf willen presenteren.

Vervolgens herschreef ik alle websiteteksten en maakte ik hun complexe diensten begrijpelijk voor alle websitebezoekers. 

Copper8

Merkstrategie | tone of voice | webcopy

Copper8 realiseert de circulaire economie door nieuwe samenwerkingen
mogelijk te maken. Ik hielp Copper8 helder te krijgen wie ze zijn en hoe zichzelf willen presenteren. 

Vervolgens herschreef ik alle websiteteksten en maakte ik hun complexe diensten begrijpelijk voor alle websitebezoekers. 

Copper8

Merkstrategie | tone of voice | webcopy

Copper8 realiseert de circulaire economie door nieuwe samenwerkingen mogelijk te maken.  Ik hielp Copper8 helder te krijgen wie ze zijn en hoe zichzelf willen presenteren.

Vervolgens herschreef ik alle websiteteksten en maakte ik hun complexe diensten begrijpelijk voor alle websitebezoekers. 

Copper8

Merkstrategie | tone of voice | webcopy

Copper8 realiseert de circulaire economie door nieuwe samenwerkingen mogelijk te maken. 
Ik hielp Copper8 helder te krijgen wie ze zijn en hoe zichzelf willen presenteren.

Vervolgens herschreef ik alle websiteteksten en maakte ik hun complexe diensten begrijpelijk voor alle websitebezoekers. 

gispen_copper8_amsterdam_k5b0779
Schermafbeelding 2019-05-29 om 12.44.07
Schermafbeelding 2019-05-29 om 12.42.28
Schermafbeelding 2019-05-29 om 12.42.39

© Copper8

merkstrategie | merkconcept

merkstrategie | merkconcept | tone of voice | copy

merkstrategie | merkconcept

communicatieadvies | (UX) copy

merk- en communicatieadvies | copy

merkstrategie

merkconcept | tone of voice | communicatie

merkstrategie | tone of voice | copy

copy | content creatie | communicatie

tone of voice | copy

merkstrategie | tone of voice | copy

merkconcept | tone of voice | campagneconcept | communicatie

JVDH-beeldmerk